ایران و جهان

برجام یک تعهد بین‌المللی است/ آمریکا تلاش می‌کند ایران نقض‌کننده برجام باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، سمیه محمودی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دهاقان که با حضور مسؤولان شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: رفتار بسیار گستاخانه ترامپ در شأن یک رئیس جمهور نیست و ما این رفتار را محکوم می‌کنیم.

وی ترامپ را فاقد ادب و تحصیلات سیاسی دانست و افزود: برجام یک تعهد بین دو کشور نیست بلکه تعهد بین‌المللی بوده و آمریکا تلاش کرد تا ایران نقض‌کننده برجام باشد.

نماینده مردم دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتظار بیش از این از ترامپ نداریم زیرا او یک تاجر بود و صحبت‌های او سبب خنده همه حتی ملت آمریکا و رو شدن دست آمریکا شده است.

محمودی بیان کرد: مردم سرمایه عظیم ایران هستند و صحبت‌های ترامپ سبب انسجام و وحدت ملت ایران شده است، او هنوز جغرافیا بلد نیست، سواد و آگاهی و ندارد و باید بداند که خلیج‌ فارس خانه ملت ماست.

وی با بیان اینکه ما از سپاه حمایت همه‌جانبه می‌کنیم، اضافه کرد: هر چند داعش در حال از بین رفتن است اما دشمنان ما سکوت نکرده و بحث جدا شدن منطقه کردستان عراق را پیش کشیدند، البته مطمئن هستیم که تمام دسیسه‌ها از بین خواهد رفت.

محمودی اذعان کرد: وظیفه این بوده که هر کسی در هر شرایطی به مردم خدمت کند که این نشان‌دهنده صداقت به نظام است، امنیت فقط وظیفه نظامیان نیست و همه باید حافظان امنیت مردم باشند.

انتهای پیام/ج/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا