اجتماعیتیتر دو

اهمیت نقش رسانه ها در امر ارتقاء سلامت اداری

مشاور و سرپرست بازرسی،ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان بر استفاده از ظرفیت رسانه ها در امر ارتقا سلامت اداری تاکید کرد

به گزارش خوز ٢۴ ،سید لطف الله هاشمی در جلسه هم اندیشی با مدیر مسئولان رسانه های استان اظهارکرد: به منظور استفاده از ظرفیت رسانه ها در امر ارتقا سلامت اداری،مبارزه با فساد اداری و کمک به شناسایی تخلفات این جلسه برگزار شده است.

وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها افزود:برای رفع کمبود ها و شناسایی تخلفات اداری،رسانه های می توانند نقش بسزایی ایفا کنند.

مشاور و سرپرست بازرسی،ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری بیان کرد:رسانه ها نشر دهنده اخبار،نظرات و دیددگاه ها هستند که نقش اساسی در تنویر افکار عمومی دارند که همان آگاه سازی اذهان عمومی است.

هاشمی تصریح کرد:رسانه ها علاوه بر بازتاب مشکلات مردم می تواننددر برطرف کردن آن به مدیران کمک کنند.

مشاور و سرپرست بازرسی،ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری خاطرنشان کرد: انتظار می رود دستگاههای دولتی در نظام اداری خلل ها را شناسایی و به بهبود مستمر آن بیاندیشند تا خدمات رسانی و رفاه مردم را فراهم کنند.

هاشمی بیان کرد: متاسفانه در نظام اداری ما مشکلات زیادی وجود دارد از جمله بی نظمی،سوء استفاده از موقعیت ها می باشد همچنین در اجرای پروژه ها صورت وضعیت های غیر واقعی دیده می شود.این موارد تبعات بسیار زیادی دارد که امکان خدمات رسانی و ایجاد رفاه برای مردم را مختل می کند.

وی عنوان کرد: وقتی اصول معاملات دولتی در نظام اداری از جمله مناقصات رعایت نشود دولت متحمل هزینه می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا