ایران و جهان

اقدامات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها در ایام اعیاد عبری


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، شهرک‌نشینان صهیونیست در نخستین روز از عید عبری موسوم به عید سایه‌بان‌ها (عید العرش) در اقدامی تحریک‌آمیز برخی آیین‌های تلمودی را در بخش قدیمی قدس اشغالی اجرا کردند.

شهرک‌نشینان صهیونیست ضمن حضور گسترده خود در بخش قدیمی قدس اشغالی، اقدامات تحریک‌آمیزی را در نزدیکی مسجدالاقصی انجام دادند.

ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست نیز به بازار القطانین در مجاورت مسجدالاقصی یورش بردند و پس از آنکه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی کاسبان این بازار را به تعطیلی مغازه‌های خود مجبور نمودند آیین‌های تلمودی را به اجرا درآوردند.

یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری

امروز شنبه، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی شهر البیره واقع در مرکز کرانه باختری را مورد هجوم قرار دادند و جوانان فلسطینی نیز به مقابله با آنان پرداختند. در نتیجه درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در ورودی شمالی بی‌ره یکی از فلسطینیان زخمی شد.

همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به روستای جلبون واقع در شمال‌شرق جنین در کرانه باختری نیز یورش بردند، وارد چندین مغازه متعلق به فلسطینیان شدند و آسیب‌هایی را به اموال فلسطینیان وارد کردند.

علاوه بر این بر اساس گزارش‌های واصله ورودی شهرک الرام واقع در قدس نیز شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بود و در نتیجه این درگیری چندین جوان فلسطینی زخمی شدند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در نزدیکی زندان «عوفر» واقع در غرب رام‌الله نیز با یکدیگر درگیر شدند.

زخمی‌شدن ۲ ماهی‌گیر فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست

۲ ماهی‌گیر فلسطینی در منطقه السودانیه واقع در دریای غزه بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی آنان زخمی شدند و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

تیراندازی به سوی ماهی‌گیران فلسطینی و بازداشت آنان توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی اتفاق تازه‌ای نیست و هر از گاهی صهیونیست‌ها برای ایجاد اختلال در زندگی فلسطینیان این اقدامات وحشیانه را انجام می‌دهند.

شخم‌زدن اراضی فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها در شهرک «کفر الدیک»

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بخشی از اراضی شهرک کفر الدیک واقع در غرب سلفیت را شخم زدند و نزدیک به ۳۰۰ درخت زیتون، انگور و انجیر متعلق به فلسطینیان را از جای کندند.


منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا