اخبار خوزستاناخبار ویژهاقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

اروندان به ۱۰۰ درصد تعهدات تولیدی خود در ۶ ماه نخست سال جاری دست یافت/ برنامه ریزی برای افزایش تولید در نیمه دوم سال ۱۴۰۳

خوز 24- مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از دست‌یابی این شرکت به تعهدات تولیدی خود در ۶ ماهه نخست سال خبرداد و گفت: این شرکت آماده تحقق اهداف تولیدی خود در نیمه دوم سال جاری است.

به گزارش خوز 24 به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، امروز شنبه هفتم مهرماه ۱۴۰۳، جلسه پیش‌بینی تولید نیمه دوم سال ۱۴۰۳ میادین تحت مدیریت شرکت نفت و گاز اروندان با حضور عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل، مدیران و روئسا این شرکت و کارشناسان نظارت بر تولید شرکت ملی نفت ایران در سالن جلسات منطقه نفتی دارخوین برگزار شد.

عذاری اهوازی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک روز آتش‌نشان گفت: تولید پایدار و مستمر همواره با رعایت نکات ایمنی امکان پذیر بوده که این مهم حاصل تلاش همکاران HSE است.

وی درخصوص تعهد تولید این شرکت در نیمه اول سال جاری گفت: خوشبختانه این شرکت در ۶ ماه نخست سال جاری به تمام تعهدات تولیدی خود دست یافته و در برخی مواقع نیز بیشتر از تعهد خود تولید داشته است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان این موفقیت و رسیدن به اهداف تولیدی را حاصل تلاش تمامی پرسنل و کارکنان این شرکت دانست و از آن‌ها تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به انجام تعهد صد در صدی این شرکت، برای تولید نفت در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۳، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا انتهای سال جاری چندین چاه دیگر در اختیار شرکت قرار داده شود. همچنین تمامی واحدها باید تلاش خود را به کار بگیرند که تعهدات محول شده به شرکت محقق شود.

عذاری اهوازی بر رفع مانع چاه‌ها و جریانی کردن آن‌ها برای افزایش تولید تاکید و بیان کرد: در این مورد منتظر بقیه نماندیم و از تمام ظرفیت‌ها و شیوه‌های ممکن عملیاتی برای احیای چاه‌ها استفاده نمودیم تا بتوانیم به برنامه تولیدی و توسعه‌ای شرکت دست یابیم.

وی تولید حداکثری از میادین غرب کارون به دلیل مشترک بودن با کشور همسایه را مهم دانست و به اهمیت مسائل فنی و توجه به آن در افزایش تولید با حفظ و رعایت نکات محیط زیستی اشاره کرد.

در ادامه غلامحسین موازی مدیر امور فنی شرکت نفت و گاز اروندان از محقق شدن برنامه‌های تولیدی محول شده از سوی شرکت ملی نفت ایران خبرداد و گفت: تمام تلاش ما و سایر ادارات این است با استفاده از ظرفیت داخلی شرکت و شرکت‌های دانش بنیان و روش‌های نوین، بهره‌وری چاه‌ها را بالا ببریم تا اهداف تولیدی در نیمه دوم سال نیز محقق شود.

در ادامه این جلسه سایر مدیران شرکت نفت و گاز اروندان گزارشی از روند تولید در میادین تحت مدیریت این شرکت و برنامه‌های تولید در ۶ ماهه دوم سال جاری ارائه کردند.

همچنین درخصوص آخرین وضعت چاه‌های جدید گفت‌وگو و گزارشی از چاه‌هایی که به تازگی رفع مانع یا وارد مدار تولید قرار گرفتند بیان شد و مسائل فنی انجام شده بر روی آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه مباحثی همچون تولید نفت و گاز در نیمه دوم سال با توجه به نزدیک بودن زمستان، کنترل گازسوزی در تاسیسات، چالش‌های تولید و برنامه اورهال تاسیسات و تاثیر آن بر افزایش تولید مورد بررسی قرار گرفت.

از دیگر نکات مطرح شده در این جلسه بررسی آخرین وضعیت چاه‌های تحت مدیریت این شرکت و برنامه‌های آینده برای رفع موانع تولیدی آن‌ها، راه‌اندازی واحد CTEP و رفع گرفتگی‌های سرچاهی بود.

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا