اجتماعیاخبار خوزستانایران و جهانتیتر دوستون وسطفرهنگی

آغاز به کار نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال خوزستان

به گزارش خوز۲۴ ؛ نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال استان خوزستان شنیه ۱۶ تیر با حضور امام جمعه موقت اهواز و دیگر مسئولان در اهواز آغاز به کار کرد.

در نشست خبری این جشنواره، اسماعیل معنوی با بیان اینکه آثار این جشنواره با محوریت عید سعید غدیر و فضائل حضرت علی (ع) خواهد بود، خاطرنشان کرد: از جمله اهداف برگزاری جشنواره، شناسایی ظرفیت‌های هنری و هنرمندان مستعد خوزستان، بزرگداشت عید غدیر و هدایت تولیدات هنری به این عرصه و همچنین بومی سازی تولیدات است.

وی افزود: در این جشنواره به بخش اکران بیش از هر چیز توجه شده و سعی بر این بوده تا برای هر بخش جشنواره، دبیری متخصص در همان بخش انتخاب شود.

دبیر جشنواره هنرهای دیجیتال استان با بیان اینکه مسئله غدیر یکی از پر اهمیت ترین مسائل در میان روایات معصومین است، اظهار داشت: معصومان (ع) پدیده تاریخی نیستند بلکه تاریخ‌ساز، جامعه ساز و دنیا ساز است و ضرورت دارد هندسه معرفتی خود را نسبت به معصومان تکمیل کنیم.

سید موسوی بلادیان نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت مسئله غدیر، اظهار داشت: همه باید برای عید غدیر امسال و ترویج فرهنگ علوی در جامعه تلاش کنیم.

وی افزود: غدیر امسال، غدیر خاصی است و امیدواریم با تلاش هایی که صورت می گیرد، عید غدیر امسال، یک غدیر متفاوت رقم بخورد.

این فعال فرهنگی و انقلابی گفت: غدیر یک مسئله مهم است که باید در جهت ترویج و تاثیر پذیری بیشتر آن در جامعه تلاش شود.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: ماموریت سپاه از کمک به سوریه و بستن تنگه هرمز است تا حضور فعال و تاثیر گذار در فضای مجازی.

وی افزود: دشمن امروز در حوزه فضای مجازی در صدد تزریق یأس میان مردم است که باوجود رسانه های بیدار و اهالی قلم این هدف به شکست خواهد انجامید.

معاون اجرایی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: خوشبختانه امروز قرارگاه فضای مجازی سپاه خوزستان با تکنیک و تخصصی که دارند به خوبی درحال حرکت در این فضا هستند.

بنا بر این گزارش؛ در پایان این مراسم از سید موسوی بلادیان فعال پیشکسوت عرصه فرهنگی و انقلاب تقدیر به عمل آمد.

همچنین از پوستر نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال استان نیز رونمایی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا