ایران و جهان

سالن‌های ورزشی در اختیار هیأت‌ها قرار گیرد

مجید محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان در بررسی وضع زیرساخت‌های ورزشی در شاهرود اظهار کرد: زیرساخت‌های شهرستان شاهرود نسبت به جمعیت ۲۱۸ هزار نفری شهرستان باید تقویت شود.

وی تصریح کرد: ۵۶ مکان ورزشی در شاهرود وجود دارد و ۸۷ سانتی‌متر مربع سرانه ورزشی به ازای هر نفر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود بیان کرد: قانون ما را مکلف کرده تا در حمایت از اصل ۴۴ قانون اساسی و فرمایشات مقام معظم رهبری، اماکن عمومی دولتی که شرایط واگذاری دارند، به بخش خصوصی واگذار شود.

محمدی افزود: یک بحث تعبیر این موضوع بود که در اختیار هیأت‌ها و بخش‌های خصوصی قرار گیرد که شخصیت حقیقی دارند.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌های نظارتی هم روی این موضوع حساسیت دارند، تصریح کرد: قانون به‌صورت مستقیم و بدون هیچ‌گونه سوء برداشتی باید اجرا شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود گفت: بعضی از اماکن ورزشی که استاندارد اختصاصی دارند مثل بدمینتون، کشتی و ژیمناستیک شرایط را به سمتی بردیم که اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان هم در این زمینه کمک کرد تا در اختیار هیأت‌های خاص خودش قرار گیرد.

محمدی افزود: این موضوع هم وجود دارد که در آینده به خاطر نگاهی که دستگاه‌های نظارتی دارند که عامه مردم و شرکت‌های دولتی، هیأت‌ها و بخش خصوصی هم بتوانند از این سهم استفاده کنند، شاید دچار واگذاری شوند.

وی تأکید کرد: اگر قیمت‌ها یکسان باشد و فرد حقیقی قیمتش را با هیأت ورزشی به یک نسبت درج کرده باشد، اولویت این است که سالن‌ها در اختیار هیأت‌ها قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود اضافه کرد: درخواست ما در شاهرود این است تا جایی که اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان می‌تواند در این رابطه کمک کند تا مجموعه‌های ورزشی در اختیار هیأت‌ها قرار گیرد.

محمدی با اشاره به اینکه بازخورد این امر مثبت‌تر است، اظهار کرد: برخی درآمدها هم باید در راستای توسعه فعالیت‌های همان هیأت هزینه شود.

انتهای پیام/۷۴۰۳۵/م/


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا