اخبار خوزستان

پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت کلینیک متخصصان بیمارستان شادگان 


مهران غنوی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اینکه با یاری و تلاش تمام همکاران واحدهای تابعه شبکه بهداشت و درمان شادگان و حمایت همه‌جانبه دانشکده علوم پزشکی آبادان اقدامات خوبی در این حوزه انجام شد، گفت: این کلینیک با هدف خدمات رسانی بیشتر، مطلوب تر و تخصصی تر به شهروندان شادگانی در حال احداث است. 

وی افزود: برای ساخت و راه اندازی این کلینیک ۴۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است . 

غنوی اظهار کرد: تجهیزات تهیه و خریداری شده مورد نیاز اتاق عمل چشم از بهترین برندهای روز دنیا است که برای خرید آنها بیش از ۸۱۰ میلیون ریال هزینه شده است. 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان با تاکید بر اهمیت نگهداری و حفظ مواد غذایی در مجموعه‌های بهداشتی، درمانی تصریح کرد: بر این اساس توانستیم سردخانه زیر صفر و بالای صفر را در آشپزخانه بیمارستان شهید معرفی‌زاده را با هزینه کرد ۵.۲ میلیارد ریال  احداث و مورد بهره برداری قرار دهیم. 

غنوی گفت: در زمان حاضر به صورت روزانه بیش از ۴۰۰ نفر در بیمارستان شادگان توسط پزشکان متخصص و با تعرفه دولتی معاینه می‌شوند. 

به گفته وی حدود ۷۳ خانه بهداشت و ۱۳ مرکز بهداشتی، درمانی تعمیرات اساسی و بهسازی شان به انجام رسیده که تعدادی از آنها مورد بهره برداری و برخی نیز به زودی افتتاح می‌شوند. 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شادگان به ذکر نمونه ای از فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه بهداشت این شهرستان پرداخت و افزود: مرکز بهداشتی، درمانی روستای سالمی با هزینه‌ای بالغ بر ۴.۲ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت، ساختمان مرکز بهداشت روستای شاولی نیز با صرف هزینه ۷.۲ میلیارد ریال به طور کامل بهسازی و تعمیر شد و تمامی تجهیزات مورد نیاز آن خریداری شده است.


منبع: مهر خوزستان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا