اخبار خوزستاناقتصادیایران و جهانتیتر دوستون وسط

مدیر کل کمیته امداد امام (ره) خوزستان : جشن نیکوکاری < عیدی برای همه > امسال در خوزستان مجازی برگزار می شود/ ۲۵ هزار یتیم در خوزستان زیر پوشش این اداره کل هستند که پنج هزار نفر از این تعداد بدون حامی هستند

به گزارش خوز ۲۴ از اهواز- جمال شیبه چهارشنبه ۱۳ اسفندماه در نشست خبری در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان بیان کرد: امسال با توجه به وضعیت شیوع بالای ویروس کرونا دریافت کمک های مردمی در جشن نیکوکاری از طریق شماره گیری کد ۸۸۷۷*۱*کدشهرستان# ، شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ بنام کمیته امداد، مراجعه به سایت  Emdad.ir و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه  از ۱۴ تا ۲۱ اسفند ماه خواهد بود گفت: در جشن نیکوکاری سال گذشته ۲۰۰ میلیارد ریال کمک مردمی در استان جمع آوری شد که امسال پیش بینی می شود این رقم تا ۳۰۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

شیبه با اشاره به اینکه ۱۳۰ هزار خانوار زیر پوشش این نهاد هستند ادامه داد: کمک های جمع آوری شده هر شهرستان ، مختص مددجویان همان شهرستان است و برای رفع نیازهای عید نوروز مددجویان و نیازمندان همان منطقه استفاده می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام (ره) خوزستان ادامه داد: امسال پویش ایران مهربان در استان انجام گرفت و تعدادی از ایتام زیر پوشش این نهاد دارای حامی شدند.

وی گفت: در این پویش افراد نیکوکار حامی کودکان و نوجوانان یتیم زیر پوشش این نهاد شدند تا در کنار کمک های کمیته امداد برای تامین نیازمندی های آنها مشارکت کنند.

شیبه بیان کرد: ۲۵ هزار یتیم در خوزستان زیر پوشش این اداره کل هستند که پنج هزار نفر از این تعداد بدون حامی هستند.

۱۳۰ هزار خانوار معادل ۳۰۰ هزار نفر در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره )هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا