ایران و جهان

امروز سکوت خود را در نمازجمعه خواهیم شکست/ دعوت از مسؤولان برای شنیدن مطالبه دانشجویان

بتول عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه جنبش دانشجویی یکی از پایدارترین و پویاترین جنبش‌های اجتماعی در ایران است، گفت: این جنبش در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن سرنوشت‌ساز بوده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد ورود با تحرک و با استنباط دانشجویان به مسائل و جریانات پیرامون خود را از خصلت‌ها و وظایف یک دانشجوی انقلابی عنوان کرد و افزود: مطالبه رهبرمعظم انقلاب اسلامی از دانشجویان مطالبه‌گری و نقد به موقع از مسؤولان کشور در جهت احقاق مردم‌سالاری و روشنگری است.

وی ادامه داد: ایشان معتقدند دانشجو باید در بطن جامعه باشد؛ همچنین دانشجو باید از درد مردم آگاهی داشته باشد و مانند یک رسانه خلاءهای موجود را فریاد بزند و به گوش مسؤولان برساند.

عظیمی بیان کرد: متأسفانه در حال حاضر مشکلات مردم چهارمحال و بختیاری به بوته فراموشی سپرده شده است و فضای سیاسی و فرهنگی استان در برخی مصادیق، وضعیت تاسف‌باری را دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به مبارزه با فساد مسؤولان و مطالبه‌گری تاکید کردند، توضیح داد: امروز مطالبه‌گری صحیح از مسؤولان باید بیش از هر زمان دیگر در دستور کار تشکل‌های دانشجویی قرار بگیرد و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل بیش از هر زمان دیگر تحقق این بیانیه را از مسؤولان مطالبه خواهد کرد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد با تأکید بر اینکه سکوت در مقابل وضعیت موجود در استان جایز نیست، اظهار کرد: طبق هماهنگی انجام شده با ستاد نماز جمعه شهرکرد سخنران پیش از خطبه‌های این هفته نماینده این تشکل دانشجویی خواهد بود و موارد مهمی را مطرح خواهیم کرد، از مسؤولان، مردم و رسانه‌ها دعوت می‌شود قبل از اذان در محل نماز جمعه حاضر شوند.

انتهای پیام/۶۸۰۲۶/م


منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news news
دکمه بازگشت به بالا